reklama

Princezná

byt tak raz princeznou

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Princezná (Michalovi.) 

Strašne trpím.

Tak ako Zagorkin kameň na ceste.

Tak ako olovnaté kvietie.

Chyť ma za ruku, potrebujem ťa cíťiť.

(Snívate o diaľkach? Kúpte si Atlas!)

Vlasy ti padajú do tváre.

Mám chuť ti vložiť jazyk do úst.

Je 9:30 a mne šumí v prstoch.

Čosi mi trhá ramenom.

Iný rozmer človeka.

Vyzuj mi črievičku.

Veď som tvoja princezná.

Fana Súkeníková

Fana Súkeníková

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

František by vám o mne mohol rozprávať na mraky, ale teraz tu nie je vyplával na more a neviem kedy sa opäť vráti. Počkajte si na neho...alebo mu napíšte frantisekolaha@gmail.sk Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáBlack PoetryKam som dala nohy?Z márnivej ulice

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu